samochód z logiem 4font

Oklejanie samochodów to odważny i skuteczny sposób na zaprezentowanie swojej firmy tysiącom osób. Efektowny projekt przyciąga wzrok i natychmiast dostarcza najważniejszych informacji o Twojej firmie.

W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy — billboardów, reklam telewizyjnych i radiowych, wydruków itp. — reklama na oklejonych pojazdach pozwala firmom reklamować swoją markę wszędzie tam, gdzie pojazd się znajduje, bez konieczności płacenia cyklicznych opłat miesięcznych.

Kierowcy mają tylko kilka sekund, aby przyjrzeć się projektowi oklejenia mijanego samochodu. Projekty idealne zachowują więc równowagę między przyciąganiem uwagi i jednocześnie nie rozpraszaniem jej. 

Znaczną zaletą takiej formy reklamy jest jej cena. Strategia marketingowa oklejania samochodów jest jedną z najtańszych dla firm. Koszt ponosisz tylko raz podczas procesu projektowania i instalacji. Projekt jest również tani w porównaniu z tradycyjnymi i cyfrowymi formami reklamy. Dodatkowo dobrej jakości folia samochodowa chroni Twój pojazd przed trudnymi warunkami środowiskowymi oraz przed innymi jego uszkodzeniami. 

Oto kilka wskazówek, o których należy pamiętać, jeśli chcesz zwiększyć świadomość marki za pomocą naklejek samochodowych.

Zbierz niezbędne informacje

Po pierwsze, ważne jest, aby dowiedzieć się, które z podstawowych informacji o Twojej firmie chcesz reklamować na oklejonych pojazdach. 

Skuteczna reklama na pojeździe to taka, która wyeksponuje markę firmy w centrum uwagi, tak aby potencjalni klienci mogli ją łatwo rozpoznać zarówno na drodze, jak i poza nią. Mając naklejki na pojazd zaprojektowane dla Ciebie, upewnij się, że zawierają one nazwę Twojej firmy, odpowiednią kolorystykę, slogan oraz dane kontaktowe. Jeżeli to możliwe, możesz również zawrzeć nazwy mediów społecznościowych swojej firmy.

oklejony samochód dostawczy firmy Peki bok prawy

Stwórz łatwy do odczytania i rozpoznania projekt

Jedną z najważniejszych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu reklamy na oklejanie samochodu, jest czcionka, której użyjemy. Upewnij się, że jest ona czytelna, a wszystkie ważne informacje są wystarczająco duże, aby można je było dostrzec z daleka. Istotne są również kolory czcionki i miejsce jej umieszczenia w całym projekcie. Staraj się nie używać więcej niż dwóch lub trzech pasujących do siebie kolorów, aby zapewnić spójność projektowi.

Oklejona maszyna rolnicza marki KUHN

Używaj elementów przyciągających uwagę

Dodanie pewnych elementów, takich jak duże obrazy, tekstury lub żywe kolory, może być świetnym sposobem na stworzenie reklamy na pojazd, która będzie wyróżniać się na drodze. Współpraca z naszą  firmą, profesjonalnie zajmującą się projektowaniem oklejania pojazdów, ułatwi Ci włączenie do reklamy przyciągających uwagę elementów bez utraty ważnych informacji o firmie w projekcie.

Dopasuj projekt oklejania pojazdów do celów firmy

Projektując reklamę na pojazdach, ważne jest, aby projekt reklamy był zgodny z innymi brandami i celami firmy. Pomoże to zapewnić potencjalnym klientom spójny przekaz na wszystkich platformach, ułatwiając im zaufanie do Twojej marki oraz oferowanych produktów lub usług.

 

Aplikacje mobilne z elementami AR do gier planszowych

Technologia rzeczywistości rozszerzonej (AR) to nowa technologia, która pozwala na wyświetlanie wirtualnych obiektów w świecie rzeczywistym. Jest ona coraz częściej wykorzystywana w grach planszowych, aby wzbogacić ich rozgrywkę i zapewnić graczom nowe doświadczenia.

więcej