Druk cyfrowy w marketingu

W przypadku różnego rodzaju materiałów marketingowych zmysł wzroku jest bez wątpienia pobudzany w największym stopniu.

więcej

Charakterystyka reklamy ambientowej

Reklama ambientowa jest pojęciem, które odnosi się do kreatywnych, niekonwencjonalnych form reklamy, które mają na celu skutecznie przykuć uwagę odbiorcy, który jest odporny na tradycyjne przekazy reklamowe.

więcej

Branding marki - od czego zacząć?

Żadna marka nie obędzie się bez własnej, unikalnej osobowości. Im bardziej będzie ona wyrazista, tym więcej odbiorców będzie w stanie do siebie przyciągnąć.

więcej

Czym powinna się charakteryzować dobra reklama?

Dobra reklama, czyli jaka? Idealny przekaz reklamowy to taki, który jest prosty, momentami nieprzewidywalny, konkretny, wiarygodny, wzbudzający emocje, zapadający w pamięć oraz odpowiednio dopasowany do grupy docelowej, do której jest skierowany.

więcej

Branding zewnętrzny - jak dobrze go wykorzystać?

Branding to nic innego, jak identyfikacja wizualna firmy lub marki służąca do kreowania jej wizerunku na rynku. Stanowi dokładnie przemyślany system wizualny pozwalający na skojarzenie danego znaku graficznego z konkretną marką, firmą, produktem czy usługą.

więcej

Wirtualna rzeczywistość w reklamie

Wirtualna rzeczywistość (VR – ang. virtual reality) ma swój początek już w latach 90. XX wieku, kiedy to powstała pierwsza koncepcja hełmu z wbudowanym weń wyświetlaczem. Reagował na ruch kontrolerów z czujnikami, którywyłapywany był przez specjalne kamery urządzenia.

więcej

Strona internetowa firmy - od czego zacząć?

Żeby nie pozostawać w tyle za konkurencją, obecnie każda firma powinna posiadać stronę internetową, która będzie służyła jako jej wizytówka w sieci. Aby jednak wykonać ją efektywnie i nie znaleźć się nisko w rankingach wyszukiwania, warto ją dobrze zaplanować i wdrożyć ten plan w życie. Od czego należy więc zacząć przygotowanie strony internetowej firmy?

więcej

Oklejanie samochodów wciąż jest skuteczne

Samochody okleja się folią z dwóch powodów. Pierwszym z nich jest ochrona lakieru przed niepożądanym działaniem warunków atmosferycznych (zwłaszcza zimą). Drugim natomiast zmiana koloru auta czy grafiki w formie odwracalnego procesu, nieuszkadzającego oryginalnego lakieru.

więcej

Branding zewnętrzny - jak dobrze go wykorzystać?

Branding to nic innego, jak identyfikacja wizualna firmy lub marki służąca do kreowania jej wizerunku na rynku. Stanowi dokładnie przemyślany system wizualny pozwalający na skojarzenie danego znaku graficznego z konkretną marką, firmą, produktem czy usługą.

więcej

Zmiana loga firmowego - podpowiadamy kiedy to zrobić

Rozpoznawalność to w każdej gałęzi biznesu jeden z najważniejszych czynników warunkujących sukces. Dane przedsiębiorstwo owiane sławą stale zyskuje napływ nowych kontrahentów i klientów, podpisuje coraz bardziej intratne umowy, a przy tym stale realizuje swoją strategię rozwoju bez obaw o problemy finansowe.

więcej

Rodzaje reklam, które możesz wykorzystać

Jak mówi znane powiedzenie – „reklama dźwignią handlu”. Sukces firmy w wielu przypadkach zależy nie tylko od jakości oferowanych produktów czy usług, ale również od tego, w jaki sposób firma je reklamuje.

więcej

Wirtualna rzeczywistość w reklamie

Wirtualna rzeczywistość (VR – ang. virtual reality) ma swój początek już w latach 90. XX wieku, kiedy to powstała pierwsza koncepcja hełmu z wbudowanym weń wyświetlaczem.

więcej

Strona internetowa firmy - od czego zacząć?

Wraz z dynamicznym rozwojem nowych technologii wzrasta częstotliwość korzystania z Internetu – już nie tylko w celach komunikacyjnych i rozrywkowych, ale również biznesowych czy zaspokajania innych potrzeb.

więcej

Zalety reklamy outdoor

Jak skutecznie zareklamować oferowane przez siebie produkty czy usługi i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki? Z pomocą przychodzą rozmaite formy reklamy. Jedną z nich jest reklama outdoorowa.

więcej

Użycie kolorów w reklamie

Jak pokazują statystyki, ponad 80% docierających do nas informacji jest odbieranych za pomocą zmysłu wzroku. Warto zdawać sobie sprawę z tego, jak dużą rolę odgrywa zatem kolor w reklamie.

więcej

Kalendarz firmowy jako jedna z elementów skutecznego brandingu

Właściciele firm nie od dziś zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest budowanie świadomości marki. Jeśli bowiem nie jest rozpoznawalna, przynosi mniejsze zyski z powodu możliwie utrudnionej sprzedaży, a ze swoimi produktami czy usługami trafia do mniejszej liczby odbiorców.

więcej

Czym jest animacja reklamowa

Każda firma poszukuje coraz bardziej oryginalnych pomysłów na to, aby jak dłużej pozostać w pamięci potencjalnych klientów. Efektywność reklamy w znacznej mierze zależna jest od jej atrakcyjności wizualnej, dlatego powoli odchodzi się od form statycznych na rzecz rozwiązań dynamicznych.

więcej

Czym jest reklama zewnętrzna

Trudno nie zauważyć, że największe działania marketingowe obecnie odbywają się w internecie, jednak mimo to trzeba pamiętać o intensywnych formach promocji także w świecie rzeczywistym.

więcej

Czym jest corporate video

Kreacja wizerunku firmy w świadomości potencjalnych klientów jest jednym z podstawowych zadań wielu przedsiębiorstw. Coraz większą wagę przywiązuje się także do kreacji wizerunku wśród samych pracowników. W tym celu często wykorzystywane są filmy korporacyjne (ang. corporate video), których głównym zadaniem nie jest marketing, a właśnie pokazanie działań korporacji “od kuchni”.

więcej

Film korporacyjny - idealna reklama dla twojego biznesu

Budowa pozytywnego wizerunku firmy to istotny i długotrwały proces. W dzisiejszych czasach wizerunek marki kreujemy nie tylko wobec kontrahentów czy klientów. Warto dbać również o to jak nasza firma prezentuje się w oczach obecnych i potencjalnych pracowników.

więcej

Czym powinno cechować się dobre logo firmowe?

Nikt nie ma wątpliwości, że identyfikacja wizualna, a co za tym idzie – rozpoznawalność firmy – to jedna z najważniejszych rzeczy podczas kreowania nowego biznesu. Pomyśl o firmie Adidas, Puma, czy prawdziwym królu – Apple.

więcej

Firmowa papeteria z logo

Wbrew pozorom niezwykle ważną rolę w identyfikacji wizualnej firmy pełni tzw. listownik, czyli nic innego, jak firmowa papeteria z logo przedsiębiorstwa.

więcej

Firmowe kartki świąteczne

Święta to magiczny okres, który celebrujemy jedynie raz do roku. Niepowtarzalną atmosferę związaną ze Świętami Bożego Narodzenia czuć nie tylko w rodzinnym domu, w towarzystwie najbliższych.

więcej

Podpowiadamy, co zrobić, aby strona www była skuteczna

Skuteczna strona internetowa to w dzisiejszych czasach podstawa. Zarówno klienci detaliczni, jak i hurtownicy czy kontrahenci biznesowi przeważnie dowiadują się o naszej działalności właśnie z internetu, dlatego stronie firmowej zawsze warto poświęcić wystarczająco dużo czasu.

więcej

Jak dobrze napisać brief reklamowy

Podczas kontaktów biznesowych liczy się nie tylko szczerość i chęć uzyskania satysfakcjonującego efektu – liczy się również odpowiednie podejście osób zaangażowanych w projekt.

więcej

Jak powinna wyglądać wizytówka biznesowa?

W biznesie ważne są szczegóły. Idąc na spotkanie, którego celem jest zawarcie udanej transakcji, powinniśmy zadbać nie tylko o poziom naszego przygotowania merytorycznego, ale i o należytą prezencję.

więcej

Firmowe kartki świąteczne

Święta to magiczny okres, który celebrujemy jedynie raz do roku. Niepowtarzalną atmosferę związaną ze Świętami Bożego Narodzenia czuć nie tylko w rodzinnym domu, w towarzystwie najbliższych.

więcej

Materiały promocyjne dla firmy - w co warto zainwestować?

Zapewne każdy przedsiębiorca, nieważne czy doświadczony – z długim, wieloletnim stażem, czy też “świeży”, stawiający dopiero swoje pierwsze kroki na danym rynku, zdaje sobie sprawę z tego jak istotnym elementem walki o klienta jest szeroko pojęty marketing. Jeżeli nas nie widzą, nic o nas nie wiedzą – nie będą u nas kupować/korzystać z naszych usług. Zasada ta jest niesamowicie prosta, ale i prawdziwa. Dlatego też, wraz z upływem lat pojęcie “marketing” staje się coraz bogatsze, stale uzupełniane o nowe możliwości reklamy – niektóre bardziej, a niektóre mniej jednak skuteczne.

więcej

Czym jest i ile kosztuje reklama zewnętrzna?

Z reklamą zewnętrzną mamy styczność każdego dnia. Widzimy ją jadąc autobusem, idąc na spacer z psem, czy czekając na przystanku na tramwaj. Reklama zewnętrzna, bo właśnie o niej mowa, jest z nami właściwie od zawsze, a co więcej, nic nie wskazuje na to aby miała w najbliższym czasie zniknąć. Dlaczego tego typu forma promocji od lat cieszy się niesłabnącą popularnością, a także jakie są najskuteczniejsze rodzaje reklamy zewnętrznej?

więcej

Dlaczego warto reklamować firmę za pomocą animacji?

Wraz z technologicznym postępem zmieniają się także formy reklamy. To, co jeszcze parę lat temu podnosiło słupki sprzedaży, dziś może już w ogóle nie działać. Animacja reklamowa to obecnie jedno z najbardziej efektywnych działań marketingowych. Poznajmy zalety tego rozwiązania.

więcej

Do czego stosowany jest druk cyfrowy?

Druk wynaleziono już w 1410 roku i jak się okazało na zawsze odmienił on oblicze świata. To dzięki niemu książki zaczęto produkować na masową skalę, a wydawane gazety i pisma codziennie mogły trafić do swoich czytelników. Od tamtego czasu minęło jednak sporo, a wynalazek ten służy do znacznie większej liczby zadań. Przede wszystkim dzisiaj do naszej dyspozycji istnieją różne metody druku. Spośród nich wyróżnić można chociażby ten cyfrowy. Co warto wiedzieć na jego temat?

więcej

Jak można reklamować firmę?

Posiadanie własnej firmy to dla wielu spełnienie marzeń, zwieńczenie ich dotychczasowych osiągnięć na polu zawodowym. Samo założenie firmy nie gwarantuje jednak sukcesu. Należy o nią nieustannie dbać, między innymi poprzez reklamę. To najprostszy ze sposobów pozyskiwania klientów. W jaki sposób można zatem reklamować firmę tak, aby osiągnąć zamierzone cele?

więcej

Cechy skutecznego katalogu reklamowego

Konkurencja na rynku – i to w różnych branżach – sprawia, że aby sprzedać swoje produkty (a więc zawalczyć o klienta), trzeba je promować na naprawdę różne sposoby. Jednym z nich jest stworzenie wysokiej jakości katalogu reklamowego.

więcej

Aplikacje mobilne dla firm - dlaczego warto?

Obecnie firmy muszą poszukiwać różnych dróg docierania do swoich odbiorców. Rynek jest obecnie tak bogaty, że trzeba robić wszystko, by wyróżnić się na tle konkurencji, ale też należy postarać się, żeby maksymalnie ułatwiać życie wszystkim swoim klientom.

więcej

Jak stworzyć dobre corporate video?

Filmy korporacyjne służą nie tylko reklamie firmy. Mają one na celu pokazanie jej działań od kuchni, co ma polepszyć jej wizerunek i wzbudzić zaufanie od strony klientów i potencjalnych pracowników.

więcej

Już wkrótce dostępna nowa usługa

Chcesz zachować wakacyjne wspomnienia? Przygotuj swoje zdjęcia i skorzystaj z dostępnego wkrótce kreatora aby stworzyć niepowtarzalne kalendarze na rok 2018. Już wkrótce dostępny.

więcej

Witam na stronie

Nasza nowa strona www zawiera prace które dotychczas zrealizowaliśmy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

więcej