Dobra strategia internetowa nie może obejść się bez kwestii social mediów. Przygotowaliśmy dla naszych klientów porównanie poszczególnych kanałów, aby znaleźć taki, który idealnie spisze się dla marki. Biorąc pod uwagę grupę docelową, rodzaj udostępnianych mediów i wielkość platformy, postawiliśmy w końcu na Facebook i Instagram.
Gdy wybraliśmy już odpowiednie platformy, musieliśmy poważniej zastanowić się nad contentem – jego rodzajem, dystrybucją, ale przede wszystkim – jego celem.
Kiedy to wszystko zostało określone, pochyliliśmy się nad tematyką postów, które będą udostępniane w social mediach przez najbliższy rok oraz czego chcemy w ciągu niego osiągnąć.
Na koniec została nam do omówienia kwestia reklamy marki za pośrednictwem osób rozpoznawalnych w sieci. Są oni bardzo dobrym sposobem na rozpowszechnianie informacji o marce, aby zwiększyć jej świadomość. Tak więc przedstawiliśmy firmie dwie możliwości takiego działania – współpraca z jednym, większym influencerem lub z kilkoma mniejszymi.
W ten sposób sporządziliśmy strategię marketingu internetowego dla firmy Dkaren.