Pierwszym naszym wyzwaniem był całkowity rebranding marki.
Najpierw zajęliśmy się logo.
Rebranding marki
Pierwszym naszym wyzwaniem był całkowity rebranding marki.
Najpierw zajęliśmy się logo.
Przygotowanie projektów
Zachowują kolorystykę firmy, są jednolite i czytelne.
W projekcie katalogu skupiliśmy się na dobrym przedstawieniu i ekspozycji produktów.
Dostępne są dwa pudełka – zwykłe i prezentowe. Do biało-różowego dołączona jest kolorowa wsuwka.
Idealne na prezent dla ważnych w naszym życiu kobiet. Do kart podarunkowych dołączana jest również karta z życzeniami.
Papier firmowy jest kolejnym istotnym aspektem identyfikacji wizualnej firmy. Teczka również, dodatkowo idealnie sprawuje się jako narzędzie marketingowe.
Nie ma firmy bez customowych gadżetów. Stanowią one idealny materiał marketingowy, a przy okazji są trwalsze i ciekawsze niż np. ulotki. Dla Dkaren przygotowaliśmy gadżety wpasowujące się w tematykę firmy – pełne zmysłowości i kobiecości.