zmiana logo

Posiadanie natychmiast rozpoznawalnego logo to coś, do czego dąży większość firm. Im bardziej rozpoznawalna jest marka firmy, tym łatwiej będzie jej osiągnąć sukces. Silne logo może mieć duży wpływ na Twój biznes. Czasami firmy zaprojektują je tak trafnie za pierwszym razem (np.: Shell i Nike), że nigdy nie muszą ponownie go odświeżać. Najczęściej jednak logo musi być modyfikowane i dostosowywane, aby nadążyć za zmianami w Twojej firmie oraz świecie designu. Jest to szczególnie ważne w przypadku długowiecznych firm.

W tym procesie współpraca z profesjonalistami, takimi jak nasza firma, jest koniecznością. Z biegiem czasu możesz zacząć dostrzegać wady swojego istniejącego logo i będziesz musiał popracować nad jego zmianą. Ostatnią rzeczą, jakiej chce właściciel firmy, jest posiadanie logo, które nie odzwierciedla wartości i misji jego firmy. 

Prawda jest taka, że ​​żadne logo nie może pozostać aktualne na zawsze. Czasy się zmieniają, podobnie jak wrażliwość odbioru i normy projektowe. Firmy również przechodzą modyfikacje i rebranding, a logo, które przemawiało głośno podczas tworzenia jej, może już nie mieć sensu. Szczególnie w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w swojej firmie.

Poniżej prezentujemy 6 znaków sygnalizujących, że pora na nowe logo.

baner z logiem 4font

Niezdolność do przyciągania ruchu w sieci

Dla większości właścicieli firm znalezienie sposobu na przyciągnięcie potencjalnych klientów do ich witryny jest ważne. Istnieje wiele czynników, które mogą spowodować, że nie będziesz w stanie tego zrobić, na przykład nieatrakcyjne logo. Jeśli wypróbowałeś każdą z możliwych technik marketingowych i nadal masz trudności ze zwiększeniem ruchu w sieci, możesz skontaktować się z profesjonalistami w celu przeprojektowania logo. Dzięki tego typu specjalistycznej pomocy będziesz mógł uzyskać wskazówki dotyczące tego, w jakim kierunku powinien podążać projekt Twojego logo. Zanim zatrudnisz firmę do tego typu pracy, spójrz na projekty, które wykonali dla innych w przeszłości.

Twoje logo nie wygląda nowocześnie

Posiadanie logo, które wygląda jak prosto z lat 80-tych, może zaszkodzić Twojemu wizerunkowi i nie będzie sprzyjać w przyciągnięciu nowych klientów. Jeśli czujesz, że Twoje logo wygląda na nieco przestarzałe, nie czekaj, aby je zmienić. Uzyskanie bardziej atrakcyjnego i zaktualizowanego logo to świetny sposób na pokazanie konsumentom, że nie boisz się iść z duchem czasu. Przed podjęciem decyzji o konkretnym projekcie logo należy przyjrzeć się logotypom naszych konkurentów. Zwykle zapewni Ci to wiele inspiracji, które możesz skierować do projektu logo swojej firmy

Logo jest zbyt skomplikowane

Zdarza się, że właściciel firmy dodaje zbyt wiele elementów do swojego logo. Prowadzi to do zagmatwanego projektu, który może zdezorientować opinię publiczną. Jeśli logo Twojej firmy jest trochę zbyt chaotyczne, to wybór nowego logo o prostszym i spójnym projekcie będzie świetnym pomysłem. Współpraca z odpowiednimi profesjonalistami od projektowania graficznego to świetny sposób na ustalenie, co należy z nim zrobić, aby było bardziej atrakcyjne.

Firma się rozwija

Kiedy Twoja firma zaczynała działalność i projektowano logo, prawdopodobnie doskonale odzwierciedlało to, za czym się opowiadałeś. Ale wszyscy wiemy, że żadna firma nie pozostaje długo statyczna. Przedsiębiorstwa rozwijają się i drastycznie ewoluują. Wprowadzane są nowe usługi, produkty i misje firmy. Następują fuzje i przejęcia. Zmiany te zazwyczaj mają pozytywne znaczenie – często są one spowodowane wzrostem i rozwojem. Niestety, te pozytywne zmiany mogą również doprowadzić do tego, że oryginalne logo firmy będzie mniej trafne. Przeprojektowanie logo może być właśnie tym, co zasygnalizuje nowy kierunek.

Logo DIY nigdy nie działa

Niektórzy właściciele firm myślą, że mogą samodzielnie zaprojektować własne logo, aby zaoszczędzić środki. Zwykle prowadzi to do przeciętnych skutków. Jeśli obecnie pracujesz z takim logo, zastanów się dobrze nad jego modyfikacją. Konsumenci zazwyczaj są w stanie stwierdzić, kiedy logo zostało wykonane przez osobę z minimalnym doświadczeniem. Zamiast niechcący postawić swoją firmę w złym świetle z powodu logo DIY, powinieneś sięgnąć po profesjonalną pomoc.

Potrzebujesz nowego wizerunku

Czy Twoje dotychczasowe logo przypomina Tobie i Twoim klientom złe doświadczenia? Jeśli tak, wymiana go w ramach całkowitego przeprojektowania firmy jest niezwykle istotna. Całkowita zmiana wizerunku może pomóc przyciągnąć nowych klientów i umieścić stare problemy w przeszłości tam, gdzie ich miejsce. Znalezienie projektanta logo z dużym doświadczeniem ma kluczowe znaczenie dla powodzenia tego procesu.

Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Odgrywa kluczową rolę w sposobie, w jaki konsumenci postrzegają Twoją firmę – i czy będą mieli pozytywne pierwsze wrażenie. Logo, które jest zauważalnie przestarzałe, zbyt złożone lub nie jest już całkowicie aktualne, jest dobrym kandydatem do przeprojektowania. Jeśli zamierzasz zainwestować w zmianę logo, zastanów się nad sposobami zachowania integralności marki i możliwych do zidentyfikowania elementów projektu. Jednocześnie skoncentruj się na aktualizacji, aby uzyskać bardziej nowoczesny charakter.

Aplikacje mobilne z elementami AR do gier planszowych

Technologia rzeczywistości rozszerzonej (AR) to nowa technologia, która pozwala na wyświetlanie wirtualnych obiektów w świecie rzeczywistym. Jest ona coraz częściej wykorzystywana w grach planszowych, aby wzbogacić ich rozgrywkę i zapewnić graczom nowe doświadczenia.

więcej