Jest to również dobrym pomysłem na reklamę zewnętrzną w formie logo firmy umieszczonego na samochodzie czy hasła reklamowego, które bardzo łatwo zmienić na inne, np. gdy chcemy zmienić informację o obowiązującej promocji czy numer telefonu kontaktowego. Takie auta firmowe to nie tylko świetny sposób na reklamę, ale również personalizacja ułatwiająca pracownikom utożsamienie się z wartościami firmy.

Wyróżnij się dzięki car wrappingowi

Car wrapping to technika zabezpieczania lakieru samochodu przy pomocy folii winylowej. Jej początek sięga lat 50. ubiegłego wieku w USA. W Polsce oklejanie aut folią zyskało popularność dopiero w roku 2000. Warto jednak zaznaczyć, że obecne metody car wrappingu różnią się od tych sprzed 20 lat. Wraz z dynamicznym rozwojem technologicznym pojawiły się nowe, skuteczniejsze rozwiązania i mnogość możliwości, jak chociażby naniesienie grafiki na folię winylową w celach wyróżnienia samochodu. To bardzo szybko znalazło zastosowanie w marketingu, pełniąc często funkcję reklamy zewnętrznej czy personalizacji pojazdów służbowych.

Oklejone auto z grafiką pomaga natychmiast zwrócić uwagę odbiorców, przekaz dociera do nich zatem bezpośrednio. Jest to długotrwała forma reklamy zewnętrznej, dzięki którym nie ponosi się żadnych, stałych kosztów - jedynie jednorazowy koszt oklejenia auta. Taki sposób promocji zewnętrznej firmy jest nie tylko efektywny, ale również tani, przez co stanowi bardzo opłacalną inwestycję. Oklejanie folią jest wygodne, w każdej chwili można zmienić szatę graficzną, nie uszkadzając przy tym oryginalnego lakieru pojazdu.

Oklejanie aut folią z grafiką - zalety

  1. Nie uszkadza oryginalnego lakieru pojazdu - folia winylowa ma zazwyczaj grubość 70-100 mikronów, co jest większą wartością niż powłoka lakiernicza samochodu. Ponadto, wykonana z niezwykle wytrzymałego materiału jest odporna nie tylko na drobne uszkodzenia mechaniczne i negatywny wpływ niekorzystnych warunków atmosferycznych. Doskonale chroni również oryginalny lakier przed szkodliwym działaniem promieni UV, które mogłyby zmienić jego kolor. Oklejanie auta jest procesem niezwykle bezpiecznym dla lakieru - zmiana folii na inną nie powoduje żadnych uszkodzeń.
  2. Jest tanią formą reklamy zewnętrznej - oklejanie samochodów folią winylową to dobry sposób na zyskanie taniej i dużej powierzchni reklamowej. W przeciwieństwie do innych form reklamy zewnętrznej, jak billboardy czy powierzchnie reklamowe do wynajęcia, koszt oklejenia pojazdu folią z oznaczeniem firmowym czy marketingowym jest jednorazowy. Folia winylowa jest niezwykle wytrzymała, dzięki czemu nie ma potrzeby częstej wymiany. Naniesiona w ten sposób reklama to zazwyczaj opłata zmiany folii winylowej raz na kilka lat. Niektóre firmy specjalizują się w oklejaniu samochodów - od opracowania koncepcji projektu, aż po wykonanie, oferując swoim Klientom oklejanie foliami samochodowymi OWV, transparentnymi czy białymi ze spersonalizowaną grafiką.
  3. Samochód wygląda jak nowy - w przeciwieństwie do lakierowania samochodu, które jest procesem nieodwracalnym, folie można zmieniać dosyć często, sprawiając tym samym za każdym razem, że auto wygląda, jak nowe. Ponadto takie rozwiązanie daje wiele możliwości - często kupując w salonie wybrany model, do dyspozycji mamy ograniczoną paletę najpopularniejszych barw. Dzięki folii winylowej do car wrappingu z łatwością można uzyskać satynowe czy matowe wykończenie, znacznie zwiększa się też zakres kolorów do wyboru. Takie aplikacje są niezwykle trwałe i odporne na działanie wielu czynników atmosferycznych, promieni UV, a nawet drobnych zadrapań.

Aplikacje mobilne z elementami AR do gier planszowych

Technologia rzeczywistości rozszerzonej (AR) to nowa technologia, która pozwala na wyświetlanie wirtualnych obiektów w świecie rzeczywistym. Jest ona coraz częściej wykorzystywana w grach planszowych, aby wzbogacić ich rozgrywkę i zapewnić graczom nowe doświadczenia.

więcej