Czuć ją także w miejscach, w których pracujemy, a wpływ na to może mieć między innymi podejście pracowników oraz kadry zarządzającej do organizacji firmowej Wigilii. Ciekawym pomysłem jest np. przygotowanie specjalnych firmowych kartek świątecznych z życzeniami dla współpracowników bądź kontrahentów. W tym tekście skupimy się na tym, jak takie kartki powinny wyglądać, co na nich napisać i kto może pomóc nam w ich przygotowaniu. 

Firmowe kartki świąteczne, czyli miły gest

Pierwsze pytanie, jakie nasuwa się na myśl, gdy pomyślimy o przygotowaniu firmowych kartek świątecznych, brzmi: czy warto?

Naszym zdaniem - jak najbardziej. Firmowe kartki świąteczne to bardzo miły gest, który nie jest zbyt kosztowny, a jest symbolem tego, że pamiętamy o współpracownikach. Wręczanie sobie tego typu upominków jest także wyznacznikiem atmosfery panującej w danej grupie. Dodatkowo przekazywanie sobie życzeń w formie pisanej niejednokrotnie bywa znacznie łatwiejsze, niż gdy stoimy z kimś twarzą w twarz. Kolejną zaletą jest fakt, że tego rodzaju kartki mają wiele miejsca, gdzie możemy wpisać życzenia skierowane do konkretnej osoby. Zewnętrzne strony/okładka przedstawiają zazwyczaj jakąś świąteczną grafikę. W środku natomiast jest przestrzeń do tego, by przekazać drugiej osobie dokładnie to, co mamy ochotę jej powiedzieć.

Wiele możliwości firmowych kartek świątecznych

Kolejna zaleta przygotowania firmowych kartek świątecznych? Dzięki rozwojowi grafiki komputerowej oraz technologii druku możemy z pomocą profesjonalnych agencji reklamowych przygotować kartki dostosowane do profilu firmy. Naniesienie na kartkę konkretnego motywu graficznego nie stanowi dziś problemu, dlatego współpracując z profesjonalistami, będziesz w stanie bez problemu przygotować kartki świąteczne nawiązujące do profilu firmy, w której pracujesz. Liczba projektów jest w zasadzie nieograniczona - tylko od Ciebie i Twojej wizji zależy tak naprawdę, jak wyglądać będzie Twój własny projekt firmowej kartki świątecznej.

Firmowe kartki świąteczne - okazja na wzmocnienie relacji z kontrahentami

Warto pamiętać o tym, że firmowe kartki świąteczne to świetna okazja nie tylko na utrzymanie pozytywnej atmosfery wewnątrz firmy, ale i na budowanie relacji ze współpracownikami z zewnątrz. Przekazanie kartki kontrahentowi reprezentującemu inną firmę lub jej pocztowa wysyłka to bardzo pozytywny gest, który z pewnością pozwoli wzmocnić relacje pomiędzy współpracującymi podmiotami. Jak widać, kartki świąteczne to uniwersalne rozwiązanie, które sprawdzi się w różnych sytuacjach. Ich przygotowanie oznacza wiele potencjalnych korzyści, z których zdecydowanie najważniejszą jest radość osoby obdarowanej takim upominkiem. Poza tym jednak, kartki mogę mieć znaczny wpływ nie tylko na atmosferę wewnątrz firmy, ale i na relacje z firmami, z którymi w różny sposób współpracujesz.

Zamów firmowe kartki świąteczne już na te święta!

Jeżeli dotychczas Twoja firma nie praktykowała przygotowania firmowych kartek świątecznych, to mamy nadzieję, że ten tekst zmienił Twoje podejście do sprawy. Jak widać, poświęcenie chwili na przygotowanie ciekawego projektu i wydrukowanie kilkudziesięciu sztuk takich kartek to bardzo dobry sposób na pokazanie miłego gestu i wzmocnienie świątecznej atmosfery. Pracownicy, którzy zostaną obdarowani kartką z dedykowanymi życzeniami, poczują się docenieni i szanowani. Podobnie będzie w przypadku kontrahentów, dla których kartka graficznie nawiązująca do działalności Twojej firmy będzie symbolem owocnej współpracy i pozytywnych relacji pomiędzy firmami.

Warto zaznaczyć, że kartka bywa czasem lepszą metodą na złożenie życzeń, aniżeli rozmowa. Zdarza się bowiem, że łatwiej jest nam coś napisać niż powiedzieć, a kartka ma sporo miejsca na napisanie tekstu dedykowanego osobie, której zamierzamy ją wręczyć. Jeżeli więc czujesz się przekonany do słuszności realizacji takiego projektu - nie czekaj. Sprawdź oferty profesjonalnych agencji reklamowych, które zajmują się produkcją tego typu kartek i stwórz swoje własne i niepowtarzalne, firmowe kartki świąteczne.

Druk cyfrowy w marketingu

W przypadku różnego rodzaju materiałów marketingowych zmysł wzroku jest bez wątpienia pobudzany w największym stopniu.

więcej

Charakterystyka reklamy ambientowej

Reklama ambientowa jest pojęciem, które odnosi się do kreatywnych, niekonwencjonalnych form reklamy, które mają na celu skutecznie przykuć uwagę odbiorcy, który jest odporny na tradycyjne przekazy reklamowe.

więcej

Branding marki - od czego zacząć?

Żadna marka nie obędzie się bez własnej, unikalnej osobowości. Im bardziej będzie ona wyrazista, tym więcej odbiorców będzie w stanie do siebie przyciągnąć.

więcej