Wraz z technologicznym postępem zmieniają się także formy reklamy. To, co jeszcze parę lat temu podnosiło słupki sprzedaży, dziś może już w ogóle nie działać. Animacja reklamowa to obecnie jedno z najbardziej efektywnych działań marketingowych. Poznajmy zalety tego rozwiązania.

Prostota kluczem do sukcesu

Animacja to prosta i nieskomplikowana forma reklamy. Nie wymaga od odbiorcy skupienia, co zdecydowanie działa na jej korzyść. W świecie współczesnej technologii to właśnie takie obrazkowe formy cieszą się największą popularnością. Dobrze wykonana animacja szybko może stać się hitem Internetu. W ten sposób stosunkowo niskim kosztem może trafić do dużej ilości użytkowników. Wszelkie animacje, zamieszczone na stronie firmy sprawiają, że staje się ona atrakcyjniejsza dla internauty i prawdopodobnie spędzi on na niej więcej czasu, niż na podobnej stronie bez animacji. Ta sama zasada dotyczy również mediów społecznościowych – animacja reklamowa to doskonały kontent.

 

Intryguje i zwraca uwagę

Nowoczesne technologie, cyfryzacja i szybkie tempo świata wirtualnego sprawiają, że większość treści pozostaje niezauważona. Reklamodawcom coraz trudniej jest się przebić do swoich potencjalnych odbiorców. Zadanie to staje się coraz bardziej wymagające, ponieważ w Internecie wszelkie treści reklamowe czy sponsorowane są specjalnie oznaczone, a wielu użytkowników nawet nie zwraca na nie uwagi. Animacje mają największą szansę na podjęcie walki z tym trendem, są bowiem intrygujące, przyciągają uwagę. Dlatego też, będąc właścicielem firmy, warto zatrudnić firmę marketingową, wykonującą animacje reklamowe Poznań, Kraków i każde duże miasto ma ich przynajmniej kilka.

Przyjemna w odbiorze

Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, iż łatwość odbioru to największa z zalet animacji reklamowej. Taka forma wręcz zachęca do podjęcia interakcji, w przeciwieństwie do bloku tekstu, przez który trudno jest przebrnąć. Animacja niesie prosty, skondensowany przekaz. Nie zasypuje odbiorcy tysiącem informacji, przekazuje jedynie to, co najważniejsze.

Gra mobilna jako rozszerzenie twojej aplikacji. Czy warto?

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym smartfony są stale obecne w naszym życiu, gry mobilne zdobyły ogromną popularność. Dlatego niezależnie od branży, w której działa twoja firma, warto rozważyć stworzenie gry mobilnej jako element identyfikacji Twojej marki. Ale czy to naprawdę opłacalne? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

więcej

Jak skutecznie prowadzić profil firmy na SM?

Media społecznościowe stały się nieodłącznym elementem dzisiejszego świata biznesu. Aby efektywnie wykorzystać te platformy, warto zastosować kilka kluczowych strategii. W tym artykule omówimy kilka wskazówek dotyczących prowadzenia skutecznego profilu firmy na mediach społecznościowych.

więcej