Konkurencja na rynku - i to w różnych branżach - sprawia, że aby sprzedać swoje produkty (a więc zawalczyć o klienta), trzeba je promować na naprawdę różne sposoby. Jednym z nich jest stworzenie wysokiej jakości katalogu reklamowego.

Do czego mogą się przydać katalogi reklamowe?

Wiele firm powinno zastanowić się nad opcją, jaką jest projektowanie katalogów, które będą zawierały przedstawienie ich oferty (produktów albo usług). Takie katalogi stać się mogą skutecznym kanałem zwiększającym sprzedaż, bo będą wpływać na decyzje potencjalnych klientów. Jednak aby się tak stało, trzeba je oczywiście dobrze zaplanować: zarówno pod względem zdjęć, jak i zwartych opisów. Dużą zaletą katalogu reklamowego jest to, że są one nie nachalną, a nawet dość przyjemną (dla klienta) formą promocji. Dobrze zrobiony katalog (np. sklepu meblowego) stać się może bowiem prawdziwą kopalnią inspiracji. W takim miejscu każdy może znaleźć coś dopasowanego do swoich potrzeb - np. pod względem ceny czy rodzaju produktu/usługi.

Jak powinien się przedstawiać skuteczny katalog?

W katalogu przedstawia się zawsze przekrój oferty danej firmy. Musi on więc sugestywnie trafiać w oczekiwania klientów. Cechami takiego katalogu powinny być: efektowny wygląd (np. grubsza okładka i śliski papier), czytelność (dobrze dobrana czcionka i jej optymalna wielkość). Musi on mieć także wysoką jakość wykonania (porządne, nie rozpadające się spięcie). Ważna jest także jego poręczność, a co za tym idzie - wygoda użytkowania. Dobrze wykonany katalog reklamowy powinien posiadać także wysokiej jakości zawartość merytoryczną: opisy produktów/usług muszą zawierać jak najwięcej informacji (jednak zapisanych w dość zwięzły sposób) i muszą być poprawne językowo. W wielu miejscach dobrze widziane będą także treści oparte na hasłach. Jedną z najbardziej istotnych spraw będzie wydruk profesjonalnie wykonanych zdjęć - ich poziom graficzny musi stać na najwyższym poziomie, by zachęcać do kupowania towarów. Taki katalog może zaprojektować i wydać niemal każda firma, chcąca skutecznie promować konkretne produkty albo usługi w grupie klientów, którzy są podatni na reklamę bezpośrednią.

Z czego składa się identyfikacja wizualna?

więcej

Witam na stronie

Nasza nowa strona www zawiera prace które dotychczas zrealizowaliśmy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

więcej

Virtual Reality - nowe narzędzie do marketingu?

Kolejne wynalazki szybko stają się częścią życia codziennego. Obecnie coraz prężniej rozwija się branża VR, o której jeszcze kilka lat temu nie słyszał niemal nikt.

więcej

Święta tuż tuż

Specjalnie na święta przygotowaliśmy kolejną odsłonę naszej gry. Zapraszamy do zabawy.

więcej

Rola typografii w projektowaniu

Typografia w projektowaniu graficznym odgrywa kluczową rolę. Dlaczego warto o nią zadbać? Jaka jest jej rola?

więcej

Już wkrótce dostępna nowa usługa

Chcesz zachować wakacyjne wspomnienia? Przygotuj swoje zdjęcia i skorzystaj z dostępnego wkrótce kreatora aby stworzyć niepowtarzalne kalendarze na rok 2018. Już wkrótce dostępny.

więcej

Jak stworzyć dobre corporate video?

więcej

Jak można reklamować firmę?

Posiadanie własnej firmy to dla wielu spełnienie marzeń, zwieńczenie ich dotychczasowych osiągnięć na polu zawodowym. Samo założenie firmy nie gwarantuje jednak sukcesu. Należy o nią nieustannie dbać, między innymi poprzez reklamę. To najprostszy ze sposobów pozyskiwania klientów. W jaki sposób można zatem reklamować firmę tak, aby osiągnąć zamierzone cele?

więcej

Do czego stosowany jest druk cyfrowy?

Druk wynaleziono już w 1410 roku i jak się okazało na zawsze odmienił on oblicze świata. To dzięki niemu książki zaczęto produkować na masową skalę, a wydawane gazety i pisma codziennie mogły trafić do swoich czytelników. Od tamtego czasu minęło jednak sporo, a wynalazek ten służy do znacznie większej liczby zadań. Przede wszystkim dzisiaj do naszej dyspozycji istnieją różne metody druku. Spośród nich wyróżnić można chociażby ten cyfrowy. Co warto wiedzieć na jego temat?

więcej

Dlaczego warto reklamować firmę za pomocą animacji?

Wraz z technologicznym postępem zmieniają się także formy reklamy. To, co jeszcze parę lat temu podnosiło słupki sprzedaży, dziś może już w ogóle nie działać. Animacja reklamowa to obecnie jedno z najbardziej efektywnych działań marketingowych. Poznajmy zalety tego rozwiązania.

więcej

Cechy skutecznego katalogu reklamowego

więcej

Aplikacje mobilne dla firm - dlaczego warto?

więcej